rätt duktig, jaha ja!

Jag har "bra" betyg i alla ämnen, men grejer jag ska tänka på. ^^ Jag har okej närvaro och har bara giltig frånvaro. Man kan alltså säga att jag är rätt duktig antar jag :> hii

Elle och jag gick hem till mig efter skolan.
Blev sång, städning och mycket skratt :*
Pappaa kom och  vi gick till Danneboii för utveklingssamtal.
Vi sprang in på ÖB för att köpa skruv och satte sedan upp min hylla igen.
Sen blev det en kebbabrulle på Viktoria, och en promenad för att kolla hur Elle bodde.
Sen gick vi hem och pappa åkte, nu sitter jag själv och är oerhört mätt. :$
Köpte en blomma till mitt köksbord också, mycket fint!
Kvällen blir lite chill hos mig med mig själv antar jag.
puss!



Jag suger elle med "damsugaren" x)

Kommentarer
Postat av: elle

hahah bilden :)

2011-04-13 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0