sjuk :C

Kom hem efter en "intressant" dag på Lysingsbadet. Herregud vad Daniel körde håååååååårt!
hahaha, det trodde man inte om honom, eller gjorde man det ? Han ville ju också slå 3 gånger , så hade han redan gjort det xD Som vi alltid sagt, killen med kollen!

Rubriken stämmer rätt så bra faktiskt, kom hem och började må skapligt dåligt :C Så ska bjuda hit Elle sen och vi får nog kolla på någon film eller nåt.
Men jag måste bli frisk tills Fredag ju :o, fast skiit samma.. Jag går ju ändå xD Fast man har ju roligare om man är frisk ju :>
Aja, ska fortsätta äta mina minimoröttet (a)


Kommentarer
Postat av: linnnnnnea

kan du ta med vågtången hem så kan jag få låna den på fredag eftersom jag ska sjunga då? (aaaa) <3 love yaa!

2011-06-15 @ 15:11:27
URL: http://bloomwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0