Kärlek är inget misstag




Kärlek till hatten  (a)
men hej, nu sitter jag hemma again. Har precis slängt i mig varm oboy och 3 mackor.
Stannade kvar i skolan med elle för att redigera klart min musikvideo + fortsätta med vår film.
Vi orkade va kvar till sju, sen gick vi hem. Daniel hade visst inget annat för sig så han kastade pil i lärarrummet. HAHA han är ju för skön han :$

Dagen började med att spela Diablo 2 i 3 timmar, kul -.- ! Jag hatar såna dataspel. blähä.
Efter gympan var vi och lyssnade på Bob Hansson. Och han skämde ut Elle den stackarN.
Men han var för bra! Har inte skrattat så mycket på länge.

Nu ska jag chilla i soffan resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0