fet dag !

Idag har jag proppat i mig massa äckligt. Hur normalt är det lixom att man äter upp en halv tårta själv ? :o & precis innan dess två varma mackor och godis.  Nu sitter jag till och med och äter honungspuffar. Frågan är väl hur jag kan vara så smal som jag är ? :>
Fast jag är glad för det :D haha

Kom precis hem ifrån Elle där det blev lite "cheysnack^^". haha, ni som känner mig vet ju vad jag brukar prata om (a) Och ni som inte känner mig så bra får väl ta reda på det, :)



Hur kan det vara skönt att ha på sig en freebra ? :o
okey, det syns inte att man har någon bh.. men vad är det bra för...
Huvudsaken är väl att de är skönt, right?
kanske värt att pröva "någon gång".... :s


Kommentarer
Postat av: linnnneaaaa

jag tycker inte alls dom är bra haha, har en sån och dom är bara jobbiga xD<3 pussssss

2011-05-28 @ 00:02:47
URL: http://bloomwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0