Jag tror att jag är kär i fel person

Heeeeeeeeeeeeej :D Att sova är inte min grej märker jag :> haha!
Ser ut som att man har planerat morgondagen rätt så bra också! ;) indeed.
Så därför borde ju sömn vara bra xD Men eftersom jag inte är trött så kommer jag inte kunna sova. Säger ju sig självt dåva .     :$
Kommer gå upp rätt skapligt imorn och dra mig mot vetlanda för att checka judas sandaler , linnen mm. :) Hoppas att jag kommer hem med en påsa iaf, annars vore det lite konstigt tycker jag eftersom xD, det är ju trots allt mig vi snackar om här. ;)

Vi får väl se när jag lägger upp något nästa gång :p Men jag kommer nog försöka imorn innan vi åker!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0