Malin gästbloggar!! :D

Heeeeeej! jag sitter nu framför Carros dator. Den är ju så himla gullig, är verkligen kär i den! :) Vi har gått lite på stan, ätit mat, pratat en hel del och skrattat ännu mer! Det är ju det man har vänner till för! Speciellt dem man inte umgåtts med på länge är det roligt att träffa och berätta om hur livet är hemma i lilla hultsfred! :) hihi. Carro diskar just nu tror jag. :) duktig tjej! Vi ska se en skräckfilm sedan och tjocka oss med lite godis. Det är vi värda! nä, ska nog göra min vän sällskap nu och prata lite med henne! men, annars så är västervik är väldigt fin stad faktiskt. Och carros lilla krypin är sjuukt mysigt! Åker nog hit nästa vecka också ;) HAHA. om jag får, vill säga ;) ha det bra så hörs vi kanske nästa vecka då igen ;) hihi.

Puss & kram, skumbanan!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0