skönhetssömn ? :o

Här är man ledig hela dagen, men ändå är jag vaken nu ?? :o Det måste vara något allvarligt fel på mig!
Fast jag är inte den personen som behöver sova hela dagen, men längre än halv åtta borde vara något jag klarar av? Fast jag sov ju bort hela eftermiddagen igår & somnade vid halv elva på kvällen så det kan ju bero på det kanske :)

Aja, Ska börja dagen med en god frukost iaf. Vet inte vad än, men god ska den va! ;) Sen tänkte jag att jag skulle ut en sväng. Blir bara mer depprimerad av att sitta inne en hel dag, men vädret tillåter mig ju inte och sola, and that's bad! :( Vart tog solen vägen? Sen ska jag fixa mig lite, och chilla lite till! Sen åker jag tillbaka till Västervik vid cirka sex :D
Okej, inte ett dugg pepp på att åka tillbaka, men vad ska man göra lixom...

aja, kanske slänger in en bild senare eller nått ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0