ups, blev inte som planerat här inte :>

Jag bestämmer mig alltid för att göra något annat när jag väl skrivit en sak på bloggen! bad.
Aja, gick iaf till Alexander när jag hade ätit och var hos han till fem. Sen skjutsade han hem mig och jag kom hem till värsta bullbaket! (a)
Så självklart åt jag en bulle dåva ;)
Pratade med mamma och åkte sedan till Carstens en sväng. Det var väl okey antar jag. :/

Blev att köpa pizza innan vi åkte hem, och jag upptäckte det nya "turkosa modet" på tre kronor :>
Alltså, det ser ju inte lite roligt ut när dom står 8 pers och kollar på oss, och bara 4 av dom håller på med det dom ska. skrattade inte lite där alltså. xD

Jag tänker inte skriva vad jag har för planer för kvällen för dom kan ju ändras, right?
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0