Hemma från Vimmerby

Sitter nu med ett par ljus lila converse vid min sida :$ Love to the shoes!
Blev en tripp till lilla Vimmerby med mamma. Fast skorna var det ända jag hittade, men det gör ju inget ;)
Kvällen igår var rätt lugn, fast orkade inte skriva ngt här om jag ska vara ärlig (a)
Visste inte vad jag skulle skrivit häller sååå.
Men nu ska jag ta mig en cykelsväng i brist på annat :D









Fick den rosa klockan längst upp på bilden & christina aguilera Royal Desire av mormor. Tack! <3


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Ska vi följa varandra på bloglovin sötnos ?=) kram <3

2011-04-02 @ 17:20:35
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0