Jag är en chey som köper vinterjacka i Augusti :$

okej, det är väl inte lite deprimerande att köpa en vinterjacka nu va? xD För det är precis vad jag har gjort:$ hihi, den var så fin att jag inte kunde vänta! (a) Fun life I have! ;)
Var i Vimmerby med Emelie som sagt. Hittade mig nån spets topp med så det var nice! :D
Var och fikade hos Emelies mammas kompis Camilla som hade en aws sweet hund!!!!! Hårig också, men hur söt som hellst.
sooo, whats next?
Sitter och degar framför Tvn men egentligen har jag rätt mycket grejer som jag måste göra. :o
Fast jag är rätt så bra på att skuta upp på sånt som inte är så kul!
Måste vill Västervik med, men det får bli imorn kanske!
nothing more to say!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0