no one can take this away from me!

Godmorgon!
Ja, en trött chey här! But that was the point! Hade planerat att köra slut på mig själv och vila upp mig nästa vecka och sen kör vi igen! :D Men anyway, det blev en mycket lyckad helg !
Idag ska jag plugga tyvärr! :o Har ju typ 80 instuderings frågor som jag måste ha gjort innan vi börjar! Samhäll wtf! kommer ta livet av mig!!! Eller? ;) haha
Ska köra till Västervik sen också och städa klart i min lägenhet. Sen är det bye till den! :( Ah, okej lite sorgligt är det faktiskt!
Men men what to do, jag ångrar inget iaf! :D

Bjuder på en bild med fina tjejer och trevliga mörlundabor som tigger morötter! aw :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0