Bad & mycket annat

Ja, jag sa att vi skulle göra ett videoinlägg ikväll.
Nej, jag orkar inte. Det förvånar er nog inte speciellt. Kanske blir imorgon, eller något. :$
Men, jag kan berätta lite om helgen endå nu när jag och cicci ändå inte kan sova! :>

Allt började med att vi tog tåget till Cicci vid fyra tiden i Fredags där hon och Jenny mötte upp oss med sina mopeder. Vi satte på oss varsin hjälm och körde mot Hammar för ett dopp i havet. Men så bra det gick xD.haha, kändes som att det blev vinter igen, så jag försökte inte ens. :p 
Efter det åkte jag, Elle & cicci hem till henne och hade en mysig kväll (a) Blev bla Rabarberpaj, Tallang och anden i glaset. Fast anden i glaset är bara skitsnack :) Det funkar ju inte!
Vi somnade cirkus halv ett tror jag.

Vi gick upp nio, och satt på tåget 20 över tio. Vi gick lite på stan, handlade, och kollade på film hos mig. Sen sov vi lite också (a) trötta-cheyer! Vi åt pizza "eller ah jag och elle åt pizza xD" Sen gick vi till Mejeriet och kollade lite. Resten av kvällen har bestått av skrik, skratt, prat och eurovision! :D

Nu vet ni lite vad vi gjort och ni ska få några "fina" bad bilder!





Nu ska cicci & jag sova. Godnatt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0