förändringar är på g !

jappjapp, längtar tills allt är klart och jag kan va nöjd med vad jag gjort! För det tror jag absolut att jag kommer bli också ;D
Pain in my ass och lite så, för smärtsamt kommer det bli :o Men what the hell!
navelpiercing
tungpiercing
2 tattos
Nya tänder

Den sista punkten har jag längtat efter enormt fucking mycket eftersom jag har haft så mycket problem med mina tänder. Men nu jävlar ska dom bli vita och fina :)))
Ska färga håret inom en snar framtid också "när jag får mer pengar" alltså innan rookie nån gång.
Vi får väl se hur det blir, men nåt annorlunda måste man ju våga göra nån gång i livet!
snygg bild förövrig. lilla syster<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du byter ju jämt hårfärg<?

2011-10-16 @ 22:16:38
Postat av: Anonym

hahaha, jag har inte sagt att jag ska byta ? xD

Bara att det ska bli något lite annorlunda! :)

2011-10-17 @ 08:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0