2days!

Onsdag: Var hemma & var sjuk, eller ah ont i magen :$. Tyckte lite synd om mig själv och så, och sov halva dagen!
Gick ut med Emelie och gjorde lite busigt (a), hihi sånt vi alltid gör.
Torsdag: Har varit trött hela f*ing dagen :o ! Har haft 2 lektioner på två timmar med. Känns bra. Slutar snart, och då åker jag hem en sväng innan jag åker till Emelie. Vi ska ha PajPatyy. :$ Mums.
Sen känner jag att jag måste hem och plugga lite också. Imorgon är det fredag och då blir det fest!!!!!! :D:D
Men som sagt, back to work.
Allt förändras.
Men vissa saker vill man bara inte släppa.
-Jag saknar dig vännen!

Kommentarer
Postat av: elleeee

jag saknar dig med! :((((((((( <3

2011-09-29 @ 18:06:44
URL: http://elliiiinoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0