Sperimie + ägg = bebis. Say what ?

Försov mig idag ! :o Hade 20 minuter på mig att klä på mig, platta håret, sminka mig och äta frukost! Not good!
Men på ett eller annat sätt så han jag med bussen! :o Vet inte hur jag lyckades där :$
Idag har vi haft psykologi, filosofi, idrott och matte. Kul ? NEJ! Det roliga i dagen var väl att jag failade totalt på brännbollen. Slog inte iväg en jävla boll! Eller ah okej, en gång med kärringracket (a) I kind of suck.
Efter skolan gick jag med Malin och Felicia till bokia och hade det kul (?). Vi köpte oss också glass och satt och pratade.
Nu ska jag plugga, as usual.

Kommentarer
Postat av: Felicia

asså vad fula bilder, taaa booooort!!!

2011-09-20 @ 14:33:55
URL: http://faes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0