sol sol & regn!

Hello sötnosar!
Idag så har jag tagit det väldigt lugnt. Har legat ute och solat (när det inte regnat?) och bara haft det bra!
Alltså, njutit av den svenska sommaren som är så perfekt, eller? :o  fyfan!
Ska lägga mig i ett solarium efter maten iaf! Om det fortsätter så här så tror jag att jag tar första plan till bulgarien. Saknar det :'( aw.
Antons kommentar "Lady gaga ser ut som en apa" var klockren!
Nu ska jag trycka i mig tacos!

Bakchey!

Heeej!
Vaknade och fick nått ryck så nu har jag bakat dumlekakor :> mumma! ;)
Synd bara att dom blev så fail :/ men dom smakar nog lika gott iaf.
Blev kul igår iaf! Åkte runt runt runt med Robin, och satt sedan och tog det lugnt hemma hos den andra Robin och Eric. :D Roliga homies man har ! ;D
Såååå, vad gör man ikväll?

@ Robin Larsson with Eric Karlsson

Jag vill också vara 18... Jag vill också¨gå på harrys. End!

fredag!

aw, min lillebror är adorable (a) Love him!
Sitter lite iordningfixad och så  ^^ Ska ut en sväng snart förhoppningsvis!
Ska hjälpa the boys att packa och åka lite i en röd fin bil. haha :D
Sounds good i think, eller? ;)
aja, det blir vad man gör det till så nu gör vi det bra!
PUSSSSSS


let's rock this bitch !

Hej, ligger i sängen och kollar på mean girls. Den är alltid lika bra ;D haha
Har varit i vimmerby och kollar på fotboll idag igen. Ska dit sen :p
Har inga planer för kvällen än. Har köpt popcorn och marabou iaf, så om inget annat kommer upp så blir det att ta det lugnt i soffan (a)
Har ni inget för er kan ni ju höra av er! :)

it's about us

lite död -.- helt slut även fast jag har varit inne typ hela dan och inte gjort någonting ? :o
Eller jo, jag har gått en promenad! (y) hehe, kul liv!
jaja, drar mig iaf mot vimmerby nu för att kolla lite fotboll...

utflyttad :>

jao, då var det godbay västervik då .. Eller det känns så iaf :/ Men något lämnar jag ju iaf kvar där.. En fin vän som jag kommer vara tvungen att hälsa på och se så att hon sköter sig! ;D hehe
Har iaf fått ut nästan alla mina grejer nu. Bara lite småsaker kvar, men det känns skönt! :>
toobad att det mesta ligger här nu, bara för att jag ville ha massa till mitt rum hos mamma.
Så jag har en hel del fix framför mig nu (a) & som jag har tänk så blir det en slapp kväll!
Inte vara ute och vänta iaf, eller Emelie? :o
Fina stunder in the vik , yao!







vi vet,vet ni

taggar hemmakväll med Emelie just nu! hehe, vi ska köpa massa gott och gotta oss på mitt rum (a)
Det är inget man klagar på, right?!
Mina ögon ser fail ut. Beror på att jag hade ögoninflamation!

tröööööööötttt eller nåt i den stilen!

ehe inte så smart att gå ut och komma hem vid halv fyra :> hehe.
Hade ju såå roligt, eftersom det är ju så roligt att kolla på när någon spelat HON. Eller?? :s
Jag ser inte det roliga i det iaf -.- Men det var mysigt iaf (a) aww :$
Nu ska jag jobba!

jag tror dig,

Sitter hos mamma och ah fixar lite. Ska få tillbaka mitt gamla rum, så vi springer upp och ner med grejer atm! :)
Men så ska det vara, right? ^^ hehe
Fortfarande sjuk , men är nog på bättringsvägen nu hoppas jag ! :)
Idag är det mammas och hennes mans bröllopsdag också (a) Så ikv blir det väl en romantisk middad och tårta Iguess ;)
aw.

<3

ok, att komma hem väldigt sent och vakna vid åtta av att ögonen sitter ihop så att man inte kan öppna dom är ju trevligt! ^^ Tur att jag kunde somna om sen (a)!
Hade en awsume kväll iaf. Började med monopol hos Emelie och slutade med chill hos Robin och Eric.  hehe :>
jaapp , så blev det och det blev bra.
Nu är jag barnvakt , fast min bror är inte hemma :o haha!
Känner att jag ska ta det lugnt idag, så att jag blir frisk snart wtf!

Hur gör vi nu?

Okej, vi har fått en invit. Ska vi ta den eller inte? :)
Klockan är ju faktiskt rätt så mycket, och mitt öga mår inte så bra...
Men, det är ju Lördag så jag tänker väl tvinga dit emelie eftersom Eric är så snäll! (a)

åker till vimmerby

Känner att det är lite jag behöver handla, så jag tar med mig Felicia och åker till Vimmerby en sväng! ;D
Skullle ju jobbat, men mår inte så speciellt bra idag. :C

heeh, boring atm

Trött nu... Ont i magen och så med :c ska upp tidigt imorn, så nu blir det chill i sängen antar jag...
Planer för morgondagen, får väl se hur det blir. Festsugen chey! Så nåt måste det bli!
Nu börjar det åska igen :o Ska ju bli värre idag med! Och jag ligger ensam på mitt rum.
Vart är du när jag behöver dig som mest?


KINAN

Jag och kinaresturangen alltså (a) hehe. Drar dit med lite trevligt folk och ska ..ehe äta,eller? ;)
ha det!



Bild på mig när Elle och jag åt där senast! Var inte liiiite hungrig dåva? :>

klar

Trött? Ja. Får du behålla dina pengar? Nej. Ska du sova när du kommer hem? JA.

ajj min rygg gör ont. Det jag behöver nu är massage :c Min hals gör också ont. Tyck synd om mig då (a)
Dom här 5 dagarna har varit dom värsta i mitt liv typ. Sega & onödiga. Som sagt, jag får ju inte precis ut något av dom -.-  herregud, så onödigt.
Är riktigt förbannad. Ska gå och ta ut pengarna efter jag sovit och ge dom till pappa för annars vet man inte vart dom tar vägen ;) Men ändå, 2800 kr lix, hallllå ! :o Jag vill ju behålla dom!
Om jag är snäll kanske jag får behålla 100 kr eller nåt. Bara för att vi jobbat såå duktigt och så , eller ? :p
Ska slinga håret sen... Nice. Ska fixa till mig lite också, för såhär äcklig som jag känner mig nu har jag nog aldrig känt mig innan. ^Bläh!



Världens godaste parfym som jag bara måste köpa snart!! :D

svårt att sova?

jaaaa!

omöjligt att somna. Nu är jag lixom pigg :D och Polly beter sig skumt :o skumhund :) Ska upp om 4 timmar och 50 minuter . I love my job!

¨


åskar fyfaaaaan

omg, smäller och har sig utanför fönstret. Felicia säger att hon måste dra ut sladdar och sånt men att hon inte vågar :o Hon har psyke. Tur hon har mig! :D Får ta hand om henne.
Men jag är lika rädd som hon är ! :C
JÄÄÄÄÄÄVLAR!

Jag ligger högt på en låg nivå :>

Chill hemma hos Carstens :> Inget man klagar på :* Godis på det också :D nice!
hehe, sitter vid vars en dator och tar det skapligt lugnt, snackar och så. Om vad får ni inte veta (a)
Imorn är det sista arbetsdagen! Gööött! 



snygg :$

´´

tillfällig header, okej? :D

godissug eller nåt

3:e jobbdagen var lika tråkig som dom innan! :o Det ända vi gör är ju att städa & sortera papper. Soo fun -.-
Fast vi sover ju lite när vi får tillfälle också (a) hihi
Nu ska jag städa på mitt rum. Ser förjävligt ut här inne nu!
Sen ska jag duuscha och sen gå till preem och köpa godis! 
Jag behöver ju inte vara rädd att bli tjock jag så bara att äta på :D


Vart tog den brännan vägen ? :o





@ sport&fritidsgrossisten this week !

yes, har gått och fått ont i halsen nu också! Pricken över i:et just nu.
Och sen har jag jobbat heeela dagen också -.- Tur att Linnea och jag jobbar tillsammans.
Annars hade det varit för jävla tråkigt :> haha.
Blir jobb imorgon med, och jag får inte behålla pengarna, utan dom ska gå till hyran på lägenheter som jag inte är i. KUL!
Ska bädda ner mig i sängen och vänta på att någon kommer och tar hand om mig nu (a


looooove <3

ooommmmmggggg, är det ända jag kan säga efter kvällen igår! Har aldrig dansat, hoppat eller skrikit så jävla mycket i hela mitt liv :> Hade det så jävla bra! Maskinen, Hoffmaestro & raist fist. Underbart! (a
Kom hem vid halv tre och skulle upp halv nio .-. men det är sånt man får ta när man både ska ha roligt och ha lite pengar ^^
Juuuppp, nu ska jag äta tårta och bullar ;D




OMG, lycklig chey!!!!!!!!

aaw, vaknar och tänker att denna dag kommer bli som alla andra, tråkig! :o
Men inte, då får man veta att uppe på köksbordet så ligger ett papper, men inte vilket papper som hellst.
Utan ett papper som säger att jag får gå in på festivalen efter 17.00 och vara där hela kvällen!!!! ;D
happy happy happy! :>
Kan inte förklara hur peppp jag är nu ! Fyfasen.... Peppa hella jävla dagen nu!



the real me , and what i'm ment to be



but how?

woopwopp ;)

Orkar inte gå in på detaljer för tillfället. My life sucks! Thats it -.-
Vad gör jag, sitter och lyssnar på musik.... yepp, fast nu ska jag ut och gååå
Änu bättre, eller? 
Ska iaf köpa godis eftersom det är det ända som lyser upp mitt liv atm.  



alla är där, jag sitter här!

jahaop, då börjar festivalen idag ju. Och jag ska inte gå :o hm, om jag hade haft pengar så skulle jag lätt gått runt där nere nu . Men så är det när man är tvungen att betala hyran under sommaren bymyself! :(
What to do, får väl hänga utanför och kolla läget iaf ;)
Ska ner och ta kort till legget snart också :o kommer säkert bli helt fail som alla andra kort på mig!
hej!


bling"K"bling"K" ;)

Yees, var i Växjö idag och kollde in det nya shopping stället där. omg, man gick nästan vilse :o
haha, hittade inga kläder den här gången :( , eller jo, jag hittade massa men hade jag pengar att köpa det? NEJ, så klart inte!
Aja, fick nöja mig med att köpa lite smycken och så. Men det måste man ju också ha! :D
Skrev inget igår ... Tänker inte gå in mer på det, men man kan säga såhär. Jag hade en badbrainday, eller nåt i den stilen iaf.
Ska till willys och köpa sån där skruvchips snart. Blev sååååå sugen på det!


uuuuuuuuuuuu'

goomårron goomårron !
Yes, jag är vaken faktiskt :) haha. Sitter och laddar hem några filmer atm! Typ trassel :$ Jag och barnfilmer aså !
Igår laddade jag hem en till säsong av one tree hill ! Onödigt att betala för dom när jag kan titta på dom gratis! :D Ska vara barnvakt åt min söta lilla lillebror idag, och han har nog inget emot att kolla på trassel han heller hoppas jag :)
aw, he's soo cute! (a) Förövrigt så är allt bra, eller? vem vet... Men life is a bitch!!



Saknar Öland lite mycket :'(

hipp hipp hura !

Godmorgon :) Kvällen blev super ;) slapp och så, men vi var båda rätt så trötta så det behövdes (a)
Körde i oss både godis och ostbågar. mums!
Idag ska vi åka till Virserum och gratta Björn som fyller år, så det blir väl lite tårtätande och sånt kan jag tänka mig :) Men det är aldrig fel! :>
Vill också säga grattis till Elin som blir 18 idag! :D *fuskigt*


alone, eller?

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej, nu har familjen lämnat mig. Jag har duschat och fixat mig lite och nu kom precis Emelie hit och vi ska gå till Willys och köpa lite grejer & jag ska köpa mig en kebbabrulle! :D
So long!



det var kallt och jävligt

ajmaygad! Ont i huvudet, trött och allmänt hungrig :>
Hur mycket sov vi i natt egentligen ? 3 timmar? :s
haha, egentligen så haaatar jag att sova i tält, men jag måste erkänna att jag hade skapligt roligt :)
Men nu ska jag spendera några timmar i sängen!
godnatt!

lekt :)

Precis hemkommen ifrån Boda Borg, trött chey! Fast mm, vi klarade 4 banor på två timmar. :o BRA, eller? Det kan diskuteras, men roligt hade vi iaf :)
Vaknade med cp ont i huvudet "igen", så jag orkade inte fixa mig så mycket i morse. Så det är precis vad jag ska göra nu :* Sen ska jag ta med mig tältet, ved, mat och en söt Emelie och dra ut på äventyr. Sounds goood! ;)
Så vet inte när jag skriver något här igen, men det märks ju antagligen!
bye


damn

okey, förmiddagen kanske har varit lite för slapp ? :o men nu har jag dragit fram dammsugaren och ska leka lite med den :D  haha, i eftermiddag ska vi få träffa vårat "varannan-helg barn" . Spännande, eller?
jaop!
Sen ikväll ska jag handla lite grejer till imorn...
ah, sen får vi väl se vad jag gör där emellan xD

I'm a barbie girl, in a barbie world!



aw så kul vi har :D

中国食品与Ellinor今晚

HOLY SHIT vad varmt det blir när solen väl visar sig :> kanske borde ta på mig ett par shorts iaf (a)
Har bokat tid på banken nu, så ska entligen få ett legg :D yippi.
Ellinor kommer nog till mig snart :) Vi ska äta på kinan & massa sånt mysigt :D ihhi.
Fast nu ska jag sätta mig i solen , man får passa på eller hur ? ;)


mitt val

aotch, blåsor på tungan är inget man vill ha :> Kan inte njuta av min toblerone white här!
aja, ska iaf  nu berätta varför jag var i vimmerby idag.
Jag har flyttat hem igen! Känns skönt faktiskt. Var verkligen inte min grej att bo helt själv. Hade aldrig någon att prata med eller nåt ju...
sooo, var alltså i Vimmerby för att titta på skolan där. Den var okej, och till och med bättre än den i västervik!
Så nu är jag inskriven där, och börjar efter sommarlovet!
Okej, det ska bli kul men fatta vad nervös jag kommer vara första dagen! omfg!
Fast ska inte tänka så nu! Det är fortfarande sommarlov, och den här sommaren kommer bli den bästa, eftersom jag får spendera den med dom bästa vännerna man kan ha :')
aw, vad gullig jag var där kände jag !



I need you more than ever my pretty girl!

hahaha :*




preem skandalen

Har haft fullt upp hela kvällen igår :o Elin kom hit och vi gick till preem och hyrde film och köpte godis.
Sen när vi kom hem och hade pratat och så skulle vi sätta på den. Då upptäcker Elin att hennes godis är borta. :o
Vi bestämde oss för att gå tillbaka den vägen som vi gick hem och titta om vi tappat det. När vi kom fram till preem så tänker hon att hon kunde köpa nytt ist. Vi går in och det första vi får höra var : Glömde ni ert godis här ? "
hahaha :> oops, men what todo ?
Elin är kvar här ett tag till. Åker till vimmerby en sväng vid halv tre tiden :) Vad jag ska göra där får ni veta lite senare ;)


No lies, no wrong


home

Kom hem vid halv ett i natt :> Bil resan var onödigt, men båtresan gick snabbare den här gången ! :D
Tröttchey här, så idag ska jag tat lugnt !:)


När jag har pengar så hittar jag inget!

Shoppashoppashoppa, men det ända jag hittade var 2 trosor, adorable! :D
nej, jag har 350 kr kvar. Måste göra av med dom ikväll, no problem!
Vet massa grejer som jag ska köpa.

Next: Judemuséum!




kaka & en chai latte




walk in Berlin




Har gått runt i Berlin, åkt tunnelbana osvosv, så är helt slut i benen nu :o Men inte sitter man hemma för det? :o
Nej, snart drar man ut igen och shoppar loss! :D haha, livet i Berlin är underbart måste jag säga! :*

RSS 2.0