trött chey

Idag har man hunnit med en hel del! Gjort en snabb film, gått i skolan till halv fyra, varit på åhmans och druckit melon milkshake  & gått lite på stan.  haha, jag har dock skjutit fram på städandet en hel del, men jag kan ju köra på nattstädning C: haha!

Imorgon är det Fredag, och då åker lilla jag hem till lilla Hultsfred, Ingenting man gråter över, :D Saknar alla där hemma! Som jag skrev innan så har vi gjort en film idag på multimedian, Vi gjorde bara något så den är väldigt flumm, men en helt vanlig dag för oss, flumm alltså xD

http://www.youtube.com/watch?v=kR_VKyMol5c

Kolla den!

Om jag skulle städa kanske. MM, jag ska nog det :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0